Przejdź do głównej zawartości

Romantyczny layout w kolorze różowym

Różowy wcale nie musi być pstrokaty, cukierkowy i banalny. Róż bywa romantyczny i pełny powagi. I taki własnie jest mój róż, przytłumiony, delikatny i łagodny. 

Layout w rozmiarze 30 x 30 zrobiłam na papierze Verano Azul White Plank 7 Dots Studio. Zarys kompozycji stworzyłam dodając odbitki stemplowe. Następnie przez szablon nałożyłam pastę modelującą i pokolorowałam delikatnie mgiełkami i Shiny Powders z 13Arts. Karta journalingowa i napis pochodzą z kolekcji Vintage Bisou Craft O Clock. Kwiaty zrobiłam z kolekcji Magiczne chwile Piątek Trzynastego. Elementy do wycinania wzięłam z kolekcji Dreamland AB Studio. Tekturki od Essy Floresy pomalowałam farbami akrylowymi i Shiny Powders. Gdzieniegdzie dorzuciłam koronki, listki, mikrokulki i brokat. Na koniec chlapania i romantyczne LO w stylu vintage boho jest gotowe :)





LO posyłam na wyzwania:




Komentarze

  1. Przepiękna praca - jak zawsze oczywiście 💗💞💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Cudownie zgrana kolorystyka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap <3 Romantyczny, delikatny... Dziękuję za udział w wyzwaniu- DT Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. wOOw, świetny projekt, dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że mój layout przypadł do gustu :) Najmocniej dziękuję :D

      Usuń
  6. Praca jest zachwycająca- kolory, dodatki, tematyka w punkt! Dziękuję za udział w naszej zabawie na Świrach rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. If you're trying to lose weight then you absolutely need to get on this brand new personalized keto plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and professional chefs joined together to develop keto meal plans that are efficient, decent, money-efficient, and satisfying.

    Since their launch in 2019, thousands of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a great keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy. Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania: Altair Serca, serduszka Cherry Craft Guma Balonowa Scrapkowo Serce

Karta z zielnika - lawenda

Witam serdecznie. Na kartach starej książki zrobiłam kartę z zielnika. Jako motyw przewodni wybrałam lawendę.  Lawenda pochodzi z arkusza papieru ryzowego od ITD Collection, przykleiłam ją tu i tam na uprzednio przygotowany kolaż z papierów.  Dodałam nieco koloru za pomocą białego gesso i fioletowej mgiełki. Trochę cieniowania, stemplowania, chlapania i karta z zielnika gotowa. Kartkę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy  KARTA Z ZIELNIKA - cześć IV