Przejdź do głównej zawartości

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy.






Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania:

Altair Serca, serduszka


Cherry Craft Guma Balonowa


Scrapkowo Serce







Komentarze

  1. Cudowna praca 💖 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! mogłabym patrzeć i patrzeć! Piękny LO!! Dziękuję,że bawisz się z Nami w lutowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie radują takie komentarze, wiem, to co robię ma sens. Serdecznie dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Alez cuuudowny:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blejtram. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczny;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, niesamowita praca, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, serduszkowa praca! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :)))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  12. Did you know there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will induce intense emotions of love and impulsive attractiveness to you buried within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and guard you with all his heart...

    12 Words That Trigger A Man's Love Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work better than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    In fact, triggering this mighty instinct is absolutely mandatory to getting the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his heart and mind for you in such a way he haven't experienced before and he'll distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Karta z zielnika - lawenda

Witam serdecznie. Na kartach starej książki zrobiłam kartę z zielnika. Jako motyw przewodni wybrałam lawendę.  Lawenda pochodzi z arkusza papieru ryzowego od ITD Collection, przykleiłam ją tu i tam na uprzednio przygotowany kolaż z papierów.  Dodałam nieco koloru za pomocą białego gesso i fioletowej mgiełki. Trochę cieniowania, stemplowania, chlapania i karta z zielnika gotowa. Kartkę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy  KARTA Z ZIELNIKA - cześć IV