Przejdź do głównej zawartości

It's a happy day


Jesień za pasem (u mnie niestety żółcą się już pierwsze liście na drzewach), więc sięgnęłam po mój ulubiony zestaw stempli od Lawn Fawn. Lisek znów dokazuje  a sówka zapamiętale sprząta. Cała scenka jak z obrazka, więc karteczkę zgłaszam na wyzwanie Kartkowe ABC O jak Obrazek







Kartkowe ABC  - wyzwanie "O jak obrazek"

The sketch for the current Sketch Saturday #526 challenge is the following:
I checked my stash and I found one die with four windows, three on top and on big on the bottom (or the other way around), close enough. I used Jump for joy the adorable stamp set from Lawn Fawn to create this card. My cute critters are holding the brooms in their hands and this is the way how I divided the lower panel into three windows, to follow the sketch ;)

Komentarze

  1. This is perfect! I love these sweet little images with you die. It works so perfectly with the sketch. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się nad tą kartką! Super wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Białe gesso - projekt mixed media

Witam serdecznie. Przedstawiam dzisiaj mocno przestrzenny, trójwymiarowy projekt, który powstał na owalu z hdf, wycisków z foremek i metali od Mitform Casting.  Oczywiście wszystko najpierw dokładnie zagruntowałam białym gesso. Następnie pokolorowałam farbami akrylowymi w moich ulubionych kolorach. Na koniec, a jakże by inaczej, wybieliłam białym gesso. Zainspirowało mnie wyzwanie na blogu Art Piaskownicy .  Projekt zgłaszam na wyzwanie:

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy. Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania: Altair Serca, serduszka Cherry Craft Guma Balonowa Scrapkowo Serce