Przejdź do głównej zawartości

Kartka z tagiem

W wielu kolekcjach papierów można znaleźć arkusz z kartami do journalingu. Postanowiłam zacząć je wykorzystywać w kartkach. Jeden pomysł na taką kartkę przedstawiłam w tutorialu na Blogu Kreatywnym. Dzisiaj przedstawiam drugi pomysł, tym razem postawiłam na nieco bogatszą kompozycję z ręcznie robionymi kwiatami, koronkami i listkami wyciętymi z arkusza do wycinania.  Zaakcentowałam również tag, który znajdował się na karcie. 





Kartkę posyłam na wyzwania
APS Craft Wyzwanie 26 Bingo Tag  Serwetka Sznurek
Szuflada Wyzwanie Serce



Komentarze

  1. Wspaniałą praca. Witam w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Did you hear there is a 12 word sentence you can tell your crush... that will induce deep emotions of love and impulsive attractiveness to you buried inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, treasure and protect you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Response

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will drive him to work better than ever before to take care of you.

    Matter-of-fact, fueling this dominant impulse is so binding to getting the best possible relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him open his heart and mind to you in such a way he never experienced before and he will see you as the one and only woman in the world who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy. Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania: Altair Serca, serduszka Cherry Craft Guma Balonowa Scrapkowo Serce

Białe gesso - projekt mixed media

Witam serdecznie. Przedstawiam dzisiaj mocno przestrzenny, trójwymiarowy projekt, który powstał na owalu z hdf, wycisków z foremek i metali od Mitform Casting.  Oczywiście wszystko najpierw dokładnie zagruntowałam białym gesso. Następnie pokolorowałam farbami akrylowymi w moich ulubionych kolorach. Na koniec, a jakże by inaczej, wybieliłam białym gesso. Zainspirowało mnie wyzwanie na blogu Art Piaskownicy .  Projekt zgłaszam na wyzwanie: