Przejdź do głównej zawartości

Jesienny spacer po lesie

Nie należę do osób, które wyczekują końca lata, aby wskoczyć w kalosze i wyruszyć do lasu na zbieranie grzybów. Jednakże las oferuje dla mnie wiele inspiracji i tym razem również tak było. Na podobrazie przykleiłam papier Tattered wood z kolekcji Grungy walls 13@rts oraz użyłam szablonu Grungy butterflies z pudrami do embossingu w dwóch kolorach. Kompozycję wokół zdjęcia stworzyłam z elementów do wycinania z kolekcji Romantic Garden Part 1 ScrapAndMe. Na koniec nieco cieniowania farbami akrylowymi i trochę ozdobników, żeby oko miało się na czym zawiesić :)
Mój pierwszy jesienny projekt z dumnym wytworem lasu prezentuje się tak:





Pracę zgłaszam na wyzwania:

13@arts Challenge/Wyzwanie #82

ScrapAndMe Wyzwanie #60 Drewno/Challenge #60 Wood

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy. Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania: Altair Serca, serduszka Cherry Craft Guma Balonowa Scrapkowo Serce

Karta z zielnika - lawenda

Witam serdecznie. Na kartach starej książki zrobiłam kartę z zielnika. Jako motyw przewodni wybrałam lawendę.  Lawenda pochodzi z arkusza papieru ryzowego od ITD Collection, przykleiłam ją tu i tam na uprzednio przygotowany kolaż z papierów.  Dodałam nieco koloru za pomocą białego gesso i fioletowej mgiełki. Trochę cieniowania, stemplowania, chlapania i karta z zielnika gotowa. Kartkę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy  KARTA Z ZIELNIKA - cześć IV