Przejdź do głównej zawartości

Zimowa kraina

Na razie pożegnałam jesień i stworzyłam pierwszy w tym roku zimowy layout. Wykorzystałam tekturkę, do której przymocowane były zakupione synowi szelki. Bardzo spodobał mi się ten kształt i wycięcia, powstała fajna, interesująca baza. Zdjęcie wydrukowałam kilka tygodni temu, ale dopiero ta baza zainspirowała mnie, żeby coś zrobić.

Zaczęłam od zagruntowania bazy białym gesso, następnie przez szablon nałożyłam gdzieniegdzie pastę modelującą. Następnie zrobiłam swoją pastę strukturalną z gesso i proszku 3D i nałożyłam tam, gdzie brakowało jeszcze tekstury. Wycięłam wykrojnikiem śnieżynki z papieru, skleiłam trzy razem i przykleiłam do bazy, dodałam również elementy metalowe i wyciski z masy soft. Wszystko pomalowałam gesso i jak dobrze wyschło pokolorowałam mgiełkami, pigmentami w proszku i farbami akrylowymi. Na koniec dodałam ręcznie robioną poinsecję z foamiranu i udekorowałam microkulkami, koralikami i brokatem.  Moja zimowa kraina prezentuje się tak:





Mój mix mediowy layout zgłaszam na wyzwania:
Użyłam pasty modelującej i DIY pasty strukturalnej


Wydrukowałam i dodałam napis Winter Wonderland

W mojej pracy dominuje kolor niebieski-turkusowy, a fioletowy świetnie go dopełnia. 



Komentarze

  1. Wow 😍 nieustannie zachwycasz 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, te, na które wcześniej nie odpowiedziałam i za ten. Uwielbiam je! Dziękuję przeogromnie!!!

      Usuń
  2. WOW jaka cudowna praca. Wspaniały efekt końcowy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. robi wrażenie, super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow fantastyczny LO, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, fantastyczna praca! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa praca! Bardzo energetyczna. Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, nietuzinkowa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolorystyka. Taka zima bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niebieski domek na bazie od Artistiko

Uwielbiam niebieski i bardzo brakowało mi tego koloru w moich pracach. Ostatnio moja kolorystyka to głównie brąz i róż, więc wykonanie tego domku sprawiło mi przeogromną radość :) Coraz więcej publikuję teraz na Instagramie, zapraszam @magdakamcreates, tam zawsze na bieżąco, blog nieco ostatnio śpi, ups. Bazę hdf od Artistiko zagruntowałam, nakleiłam paski beermaty i nałożyłam na nie pastę strukturalną. Gdy wyschła, naniosłam kilka warstw farb akrylowych, a następnie przetarłam papierem ściernym, żeby uzyskać efekt odrapanych desek. Ten cudowny niebieski kolor uzyskałam mieszają farby Impasto w kolorach Jade i Cobalt, moje dwa ukochane kolory. Dodałam kwiaty, elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Vintage Meadow Artistiko oraz kilka elementów hdf, na których zrobiłam embossing na gorąco gruboziarnistymi pudrami Cosmic Shimmer. Kwiaty oraz odlewy gipsowe pokolorowałam mgiełkami.  Niebieskiemu stało się zadość, a oko cieszy nowa dekoracja na szafie :)  D

Romantyczny layout z dziewczynką My sweetheart

Delikatny, pudrowy róż to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. W tym layoucie dodałam do niego nieco mocniejszej malwy i oberżyny i podbiłam czekoladowym brązem. Kolorowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi Pentart i Finnabair, żeby uzyskać delikatne zacieki. Do dekoracji użyłam elementów do wycinania, tagów i karty do journalingu z kilku kolekcji Craft O clock. Listki wycięłam wykrojnikami Lady E Design, Sizzix i CraftPassion, natomiast tekturkowy border to Scrapiniec. Małe serduszka wycięłam dziurkaczem i wyembossowałam na gorąco. Dodałam napis i layout gotowy. Mój słodki, romantyczny layout posyłam na wyzwania: Altair Serca, serduszka Cherry Craft Guma Balonowa Scrapkowo Serce

Białe gesso - projekt mixed media

Witam serdecznie. Przedstawiam dzisiaj mocno przestrzenny, trójwymiarowy projekt, który powstał na owalu z hdf, wycisków z foremek i metali od Mitform Casting.  Oczywiście wszystko najpierw dokładnie zagruntowałam białym gesso. Następnie pokolorowałam farbami akrylowymi w moich ulubionych kolorach. Na koniec, a jakże by inaczej, wybieliłam białym gesso. Zainspirowało mnie wyzwanie na blogu Art Piaskownicy .  Projekt zgłaszam na wyzwanie: